در روایات وارد شده گاهی وقتی بنده گناهی می‌کند خداوند می‌فرماید: به عزت و جلالم بعد از این گناهی را از تو نخواهم بخشید....... مشاهده کلیپ در ادامه مطلب......

گناه نابخشودنی

در روایات وارد شده گاهی وقتی بنده گناهی می‌کند خداوند می‌فرماید: به عزت و جلالم بعد از این گناهی را از تو نخواهم بخشید…….

 

برای مشاهده کلیپ کامل و دریافت آن از آپارات اینجا کلیک کنید.

 

دانلود وضعیت واتساپ این کلیپ:
برای ذخیر هریک از ویدیوها در گوشی هوشمند پس از پخش آن روی ویدیو فشار داده و نگه دارید و سپه گزینه ذخیره فایل در دستگاه را انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی

گزارشی مهم به مردم شریف یزد

 آنچه می‌خوانید جریان کشف دارویی ارزشمند و بسیار موثر توسط یک مبتکر نخبه یزدی است که توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یزد نادیده گرفته شد.تاکنون صدها نفر در ایران و سراسر جهان مدعی ساخت داروی کرونا شده اند ولی چیزی که بتواند مشکل را از اساس حل کند به دست نیامده و با این وضع تا حدی طبیعی است که هر کس مدعی کشف داروی کرونا شود چندان مورد استقبال قرار نگیرد. لکن انکار حقیقت بعد از مشاهده دلایل روشن آن، عذر موجه ندارد. سازنده داروی کرونا آقای ع. م. کارشناس ارشد ژنتیک است که مدت زیادی است مطالعات گسترده ای در عرصه دارو های طب جدید و قدیم دارد وی تا کنون چند داروی موثر دیگر نیز ساخته که به صورت مختصر گزارش می دهم.

درسنامه حکومت اسلامی

درسنامه حکومت اسلامی (درس سوم)

درس سوم: اسلام، دین کامل || در درس‌های قبل گفتیم که اسلام برنامه خالق انسان برای اوست تا انسان بتواند با عمل به این برنامه به هدف بزرگ و حکیمانه‌ای که برای خلقت او بوده است برسد. و اگر این برنامه به تمام نیازهای انسان پاسخ دقیق ندهد و برای رفع عیوب و نقاط ضعف آدمی برنامه نداشته باشد و برای شکوفا کردن استعدادهای انسان روش درست صحیح نداشته باشد برنامه ناقص است و با آن نمی‌توان به هدف متعالی خلقت انسان رسید. از طرفی انسان موجودی است اجتماعی که نمی‌تواند به تنهایی زندگی کند و اجتماع بشری موضوعات متنوع و پیچیده‌ای دارد که در رأس آن قانون جمعی و حکومت است و اگر اسلام برای جامعه بشری برنامه نداشته باشد برنامه‌های فردی به جایی نخواهد رسید. زیرا کسی نمی‌تواند در سیطره حاکمیتی که مسیر حرکتش غیر از اهداف الهی است، به طرف اهداف الهی حرکت کند مگر در نهایت سختی و صعوبت برای افرادی محدود. و عموم مردم از این مسیر باز خواهند ماند. بنابراین برنامه و نسخه و قانونی که آفریدگار انسان برای هدایت او به سمت آن مقصد حکیمانه متعالی میدهد جامع و بدون هیچ نقصی است و اگر اجرا شود جامعه بشری روی عدالت کامل و شکوفایی و پیشرفت حقیقی را خواهد دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *